رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای قم معرفی شد

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان قم با برگزاری مجمع انتخاباتی انتخاب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای قم معرفی شد
شناسه : 53449 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان قم با حضور مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد و در نهایت امیر فردی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان قم برگزیده شد.

فردی تنها نامزد کسب ریاست هیئت بود که توانست ۱۸ رأی را از مجموع ۱۹ رأی اعضای مجمع انتخاباتی دریافت کند.

در این مجمع هم‌چنین اعضای هیئت رئیسه نیز با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان قم انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع گفت: راه اندازی ورزش‌خانه پهلوانی در شهرستان‌های استان قم یکی از مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز بود.

همچنین رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: این فدراسیون امسال با حمایت دولت به خوبی تأمین اعتبار شد و در سال ۱۴۰۱ جزو پنج‌ فدراسیون برتر در تأمین اعتبار هستیم و بودجه ما سال گذشته ۶ برابر شد.

وی اظهار داشت: امروز در شورای عالی ورزش استان قم مصوبات خوبی در حوزه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی داشتیم و پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفت و به زودی به نهادهای متولی ابلاغ خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی افزود: در دیدار با استاندار قم نیز برای ترویج ورزش پهلوانی تصمیمات خوبی گرفته شد و استاندار برای ایجاد زورخانه در شهرستان هایی که زورخانه ندارند، قول مساعد داد.

باران چشمه تاکید کرد: توجه به ورزش زورخانه ای اقدام به جایی است چرا که توسعه این ورزش در راستای تحقق ‌منویات رهبرمعظم انقلاب است.

وی گفت: آموزش و پرورش استان قم در شورای عالی ورزش استان پیشنهادات خوبی داد و دانشگاه ها ، نیروهای مسلح و بسیج باید کمک کنند که این ورزش ‌ملی و باستانی به جایگاه واقعی خود برسد.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی افزود: نگاه خوبی در قم نسبت به این ورزش ملی و آیینی وجود دارد و در استان قم نگاه اجماعی این ‌است که ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی توسعه یابد.

وی عنوان کرد: هر زورخانه ای که در کشور احداث شود فدراسیون خود را موظف به تجهیز آن‌ می‌داند.

باران چشمه افزود: ورزش زورخانه‌ای ورزشی ‌فرهنگی است که نقش تربیتی در مرام ‌پهلوانی و جوانمردی دارد و امثال پوریای ولی و جهان پهلوان تختی را در خود دیده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.