برگزیدگان دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم معرفی شدند

دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم با معرفی برگزیدگان در دو بخش «آزاد» و «قم» به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم معرفی شدند
شناسه : 52571 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از انجمن عکاسان قم، آیین اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم با حضور ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم، حسن دلیر معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسئولان فرهنگی استان و اصحاب هنر و رسانه در تالار شهید آوینی برگزار شد.

ابراهیم سلیمانی دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم با اشاره به ارسال بیش از ۲هزار اثر از ۱۲۴ عکاس به دبیرخانه این دوسالانه، گفت: این جشنواره با برگزاری نمایشگاه در ۲ بخش «قم» و «آزاد» انجام شد که در بخش «قم» از منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب استفاده شده است.

وی تصریح کرد: این دوسالانه توسط انجمن عکاسان قم با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، شهرداری، شورای اسلامی شهر قم و نگارخانه فرهنگ برگزار ‌شده است.

دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم با بیان اینکه حمایت از رویدادهای فرهنگی از جمله این دوسالانه لزوماً حمایت مادی نیست و حمایت معنوی نیز بسیار مهم است، افزود: در این زمینه برخی از دستگاه‌ها، نسبت به برگزاری این رویداد فرهنگی بیوجهی نشان دادند. 

سلیمانی درباره نحوه برگزاری دوسالانه مذکور اعلام کرد: در این رویداد فرهنگی ۱۲۴ عکاس (۵۳ خانم و ۷۱ آقا) از قم و از استان های دیگر کشور با بیش از ۲هزار اثر شرکت کردند.

وی افزود: در مجموع ۱۸۰ اثر از ۵۰ هنرمند عکاس در قالب «تک‌عکس»، «مجموعه‌عکس» و «عکاسی موبایلی» در ۲ بخش «قم» و «آزاد» در ۲ نمایشگاه جداگانه در نگارخانه فرهنگ در معرض دید عموم قرار گرفت.   

دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم افزود: سید عباس میرهاشمی، ساسان مویدی و محمد نوروزی از تهران و حجت‌الله عطایی و امیر حسامی‌نژاد از قم اعضای هیئت داوری بودند.

در ادامه این مراسم از «حسین مظاهری تهرانی»، «رضا رحیمی‌تنها»، «مجید ایرانی»، «سید حسین بحرینی»، «سید عمار محمدی»، «امیرمسعود عربشاهی»، «حسین یاراحمدی» و «مهدی مهدوی‌راد» به عنوان پیشکسوتان و فعالان عرصه هنر عکاسی قم تجلیل شد.

۱۴ عکاس به عنوان برگزیدگان در دو بخش «آزاد» و «قم» در قالب «مجموعه‌عکس»، «تک‌عکس» و «عکاسی موبایلی»، از دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم موفق به کسب نشان افتخار انجمن عکاسان استان قم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند.

امیرعلی میقانی، پژمان مولایی و بهمن عزیزی در بخش «مجموعه‌ عکس قم»؛ رضا رمضانی، سجاد حیات‌پور و راضیه اخلاقی در بخش «تک‌عکس آزاد»؛ اعظم نجفعلی‌زاده، حمید عابدی و محمد محسن‌زاده در بخش «تک‌عکس قم»؛ سیده مریم صمدی، اکبر لطفی و جواد طهماسبی در بخش «عکاسی موبایلی آزاد» و مهدی جعفری و محبوبه رضایی در بخش «عکاسی موبایلی قم» تجلیل شدند.

تمام برگزیده‌ها در بخش‌های مذکور به صورت هم‌تراز معرفی شدند و هیئت داوران در بخش «مجموعه‌عکس آزاد» این دوسالانه، هیچ فردی را به عنوان برگزیده معرفی نکرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.