ثبت ۴۱۰ تخلف ساختمانی در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه در سال گذشته ۴۱۰ تخلف ساختمانی در منطقه شش به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد حدود ۱۶۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز بوده که برخی از آن‌ها همراه با درگیری و مداخله نیروی انتظامی بوده و منجر به تخریب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت ۴۱۰ تخلف ساختمانی در منطقه ۶ قم
شناسه : 51906 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اهمیت رسیدگی به تخلف ساختمانی در راستای انضباط شهری، اظهار داشت: شهرداری به‌عنوان متولی شهر در این حوزه به‌منظور حفاظت و صیانت از حقوق مردم به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد و پیگیری تخلفات است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۱۰ تخلف ساختمانی در منطقه ۶ به ثبت رسیده است، ابراز کرد: از این تعداد حدود ۱۶۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز بوده که برخی از آن‌ها همراه با درگیری و مداخله نیروی انتظامی بوده که منجر به تخریب‌شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم، ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌های سطح شهر را موردتوجه قرار داد و افزود: سال گذشته ۴۱ مورد ساماندهی سد معبر داشته‌ایم که این تعداد و اقدامات با توجه به بافت منطقه کافی نیست.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه یکی از ضعف‌های منطقه ۶ وانت‌بارهای دورگرد و دست‌فروشان میوه‌فروش است، تصریح کرد: بخش قابل‌توجهی از فعالان و وانت‌بارها در طرح ساماندهی در مکان‌های جانمایی شده مستقر شده‌اند.

ترکمن خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های شهرداری قم، وانت‌بارها و دست‌فروشانی که در دو میدان نبوت و میدان کشاورز بودند به نقاطی برای روزبازارها و هفته بازارها منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این ساماندهی به معضلی برای منطقه تبدیل‌شده است، عنوان کرد: یکی از علل آن، انتقال این هفته بازارها از دیگر مناطق به منطقه ۶ هدایت‌شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.