افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی بودجه منطقه ۶ شهر قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به رشد بیش از ۲۰۰ درصدی بودجه این منطقه و ابلاغ بودجه ۱۲۸۵ میلیارد ریالی، گفت: با افزایش چشمگیر و بی‌سابقه اعتبارات عمرانی منطقه توسط مجموعه مدیریت شهری، گام‌های اساسی در راستای عدالت محوری مناطق برداشته خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی بودجه منطقه ۶ شهر قم
شناسه : 51367 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با بیان اینکه بودجه مصوب منطقه شش بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، اظهار داشت: این موضوع نشان از اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری مبنی بر خدمات‌رسانی و توسعه مطلوب منطقه را نشان می‌دهد.

وی از اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای تملک املاک در مسیر در این منطقه خبر داد و افزود: تملک ادامه خیابان شهید هوشنگی، ادامه بلوار توحید، تملک بلوار کشاورز شمالی، تملک محدوده بازآفرینی شهری، ایستگاه‌های مترو، خیابان شهید مصطفی خمینی و ادامه بلوار حضرت معصومه (س) از میدان کشاورز از پروژه‌های شاخص تملکی منطقه است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم یادآور شد: مناسب‌سازی، توسعه و نگهداری فضای سبز شهری از دیگر اولویت‌های منطقه بوده که اعتبار ویژه‌ای جهت افزایش سرانه فضای سبز پیش‌بینی‌شده که با تمام تلاش و تعامل و همکاری شهروندان در خصوص تملک املاک طرح‌های فضای سبز، می‌توانیم از چندین بوستان جدید بهره ببریم.

وی، بهسازی و ساماندهی معابر و گذرگاه‌های منطقه را از نیازهای ضروری دانست و گفت: در بحث روکش آسفالت بلوار بعثت و خیابان سلامت در روزهای آغازین سال به پایان رسید و با تعامل ارگان‌های مرتبط با حوزه‌های تأسیساتی، روکش آسفالت بلوار آیت‌الله کاشانی , خیابان شهید رئیس کرمی، بلوار کشاورز و معابر فرعی در دستور کار است.

ترکمن ادامه داد: توسعه و ارتقاء منطقه با تعامل و یکدلی مسئولین، مدیران و مردم دلسوز شکل خواهد گرفت و مجموعه منطقه شش نیز با برنامه‌ریزی مناسب و مدون تلاش خود را برای تحقق بودجه مصوب عمرانی ، خدماتی و حمل‌ونقل و ترافیکی با جدیت تمام را خواهند داشت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.