طرح کریمه اهل‌بیت(س) در قم به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل‌بیت(س) و آغاز طرح «شکوه حیا» با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح کریمه اهل‌بیت(س) در قم به کار خود پایان داد
شناسه : 50597 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه قم، آیین اختتامیه برنامه‌های رزمایش فرهنگی اجتماعی کریمه اهل‌بیت(س) و آیین آغاز طرح شکوه حجاب با حضور آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده، ولی فقیه در استان قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه قم، «احمد حاجی‌زاده» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم با بیان اینکه اهل خانه و فرزندان انسان نسبت به تذکرات اولویت دارند و باید امر به معروف را از اهل خانه خود شروع کرد، گفت: امام صادق علیه السلام در توصیه‌هایی که به فرزندان خود می کردند می فرمودند در ماه رمضان بسیار تلاش و سعی کنید؛ در این ماه رزق انسان تقسیم و اجل و مدت عمر انسان نوشته می‌شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به شهادت دو روحانی در ماه مبارک رمضان با دهان روزه و در حرم مطهر رضوی گفت: خداوند این‌گونه سعادت و شقاوت را در مقابل هم قرار می‌دهد و فردی که در اوج شقاوت این عمل را انجام می‌دهد گناه اصلی عمل او به گردن افرادی است که از نظر فکری او را به این کار تشویق و ترغیب کرده‌اند.

طرح کریمه

همچنین به گفته مهدی علی‌بابایی مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی، طرح شکوه حیا، طرح مشترک حوزه علمیه و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی آغاز است که هدف اصلی این طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در سطح استان از طریق روش‌های تربیتی و کار ترویجی و فرهنگ‌سازی، با رویکرد نظارت بر صنوف، اصلاح وضعیت اماکن پرتردد، نظارت بر اصناف و اماکن آسیب‌دار و آسیب‌زا، اقدامات ایجابی و ترویجی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، سالم‌سازی فضای بوستان‌ها، اقدامات ایجابی و ترویجی در قالب کافه سیار و ثابت و در نهایت راستای سالم‌سازی فضای شهری و رسیدن به شهر تراز اسلامی است.

برنامه‌های طرح کریمه اهل بیت (س) به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهر و سالم‌سازی فضای بوستان‌ها از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ عملیاتی شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.