حضور مسئولان قضایی قم در جمع پسران بدون سرپرست

جمعی از مسئولان قضایی استان قم از مرکز شبانه روزی حضرت قاسم ویژه نگهداری از پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست، بازدید و مشکلات آن‌ها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور مسئولان قضایی قم در جمع پسران بدون سرپرست
شناسه : 50590 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم، حجت‌الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم و خانم مقیسه دادیار سرپرستی دادسرای قم با حضور مددکاران مستقر در شعبه و جمعی از مدیران بهزیستی از مرکز شبانه روزی نگهداری پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست حضرت قاسم (ع) بازدید و مشکلات آنها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.

نظارت بر عملکرد مرکز و پیگیری مسائل پسران تحت نظر این مرکز، نشست صمیمی و گفتگوی رودرروی مددجویان با مسئولان قضایی و بیان مشکلات مربوطه، دستور مساعدت های قضایی برای برخی مشکلات آنها، اجرای برنامه مناسبتی توسط پسران این مرکز، برپایی نمازجماعت و صرف افطار از برنامه های این مراسم بود.

در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مراقبین، مربیان، مددکاران و مسئولین مراکز نگهداری، نظارت و بازرسی بر بخش‌های مختلف مرکز نگهداری انجام و مسائل آنها پیگیری شد و دستورات قضایی مقتضی صادر و نکات و ارشادات لازم ابلاغ شد.

بازدید دوره‌ای و بازرسی مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان و سالمندان و محجورین تحت نظارت واحد سرپرستی هر ماه با حضور دادستان قم و دادیار شعبه سرپرستی و واحد مددکاری دادسرا انجام می‌شود و به صورت چهره به چهره و میدانی مشکلات این مراکز از سوی مقام قضایی مورد بررسی و در این خصوص اتخاذ تصمیم صورت می گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.