اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور گسترده زائران در حرم مطهر گفت: حرم مطهر با هماهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، بیش از ۳۵ هزار نفر را در ایام نوروز اسکان داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 50336 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام نوروز ۱۴۰۱ با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل آموزش و پرورش استان قم خدمات اسکان شبانه به زائران حرم بانوی کرامت ارائه کرد.

وی گفت: در داخل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دو دفتر ویژه خدمات اسکان در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش قرار گرفت و زائران زیادی از حرم مطهر برای اسکان به این دو ارگان ارجاع و راهنمایی شدند.

مدیر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: بر اساس آمار اعلام شده از ۲۶ اسفند تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ هزار و ۸۰۲ نفر از طریق دفتر مستقر در حرم مطهر برای اسکان به میراث فرهنگی و گردشگری و تعداد ۴ هزار و ۶۵۳ نفر برای اسکان به آموزش و پرورش ارجاع داده شدند.

وی افزود: در داخل حرم مطهر بانوی کرامت نیز زائرسرای کوثر از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه میزبان ۵ هزار و ۹۷۴ نفر زن و مرد برای اسکان بوده است.

عبدی اضافه کرد: همچنین به دلیل افزایش حجم زائران و متقاضیان اسکان شبانه در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون نیز از ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین به اسکان شبانه اختصاص یافت و متوسط شبانه ۵۰۰ نفر خواهر و برادر در این مکان اسکان پیدا کردند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.