اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور گسترده زائران در حرم مطهر گفت: حرم مطهر با هماهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، بیش از ۳۵ هزار نفر را در ایام نوروز اسکان داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اسکان بیش از ۳۵ هزار زائر در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 50336 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام نوروز ۱۴۰۱ با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل آموزش و پرورش استان قم خدمات اسکان شبانه به زائران حرم بانوی کرامت ارائه کرد.

وی گفت: در داخل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دو دفتر ویژه خدمات اسکان در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش قرار گرفت و زائران زیادی از حرم مطهر برای اسکان به این دو ارگان ارجاع و راهنمایی شدند.

مدیر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: بر اساس آمار اعلام شده از ۲۶ اسفند تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ هزار و ۸۰۲ نفر از طریق دفتر مستقر در حرم مطهر برای اسکان به میراث فرهنگی و گردشگری و تعداد ۴ هزار و ۶۵۳ نفر برای اسکان به آموزش و پرورش ارجاع داده شدند.

وی افزود: در داخل حرم مطهر بانوی کرامت نیز زائرسرای کوثر از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه میزبان ۵ هزار و ۹۷۴ نفر زن و مرد برای اسکان بوده است.

عبدی اضافه کرد: همچنین به دلیل افزایش حجم زائران و متقاضیان اسکان شبانه در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون نیز از ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین به اسکان شبانه اختصاص یافت و متوسط شبانه ۵۰۰ نفر خواهر و برادر در این مکان اسکان پیدا کردند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.