لزوم بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های ناتمام شهری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های نیمه‌تمام شهری را راهکاری برای رفع گره‌های مدیریت شهری مطرح کرد و خواستار حضور مسئولان استانی در این بازدیدها شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های ناتمام شهری قم
شناسه : 50057 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پروژه ناتمام پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تأکید کرد: تردیدی نیست که وضعیت فعلی آن محدوده به‌ویژه به‌عنوان یکی از ورودی‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شأن قم نیست.

وی افزود: البته افتتاح پیاده‌راه‌های مختلف در اطراف حرم مطهر مانند باغ‌راه بهار، پیاده‌راه بازار، پیاده‌راه انقلاب و پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) نشان از عزم شهرداری برای آرام‌سازی این محدوده داشته تا مردم و زائران عزیز بتوانند با آرامش لازم و کافی به زیارت مُشرّف شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه به برخی مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری توجه داد و گفت: مشکلات حقوقی، مسائل مربوط به میراث فرهنگی و همچنین مُشاع بودن برخی زمین‌ها و مسائل مربوط به ارث سبب می‌شود تا تملک برخی زمین‌ها و به ثمر رساندن برخی پروژه‌ها با مشکل مواجه باشد.

وی تصریح کرد: بالاخره مشکل برخی از پروژه‌های مدیریت شهری باید حل شود که پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم از آن جمله است و امید می‌رود که گِره کور چندساله این پروژه با پیگیری‌های اخیر باز شود.

کلانترزاده همچنین یادآور شد: مدیریت شهری علاوه بر زمینه‌سازی برای بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های شیک و افتتاح آن‌ها، تورهای قم‌گردی برای معرفی گِره‌های مدیریت شهری را نیز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان فراهم کند تا این اقدام، زمینه‌ای برای نقد بیشتر رسانه‌ها و ارائه راهکارها باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه خاطرنشان کرد: مردم عزیز و همشهریان محترم توجه داشته باشند که برخی پروژه‌های مدیریت شهری در قم دارای مسائل حقوقی است که البته امیدواریم این مسائل با همراهی مسئولان شهر و استان پیگیری و مرتفع شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.