ثبت تردد روزانه ۸ هزار خودرو در پارکینگ زائر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: دو پارکینگ زائر و پارکینگ شرقی روزانه در ایام نوروز پذیرای ۸ هزار و ۶ هزار خودرو هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت تردد روزانه ۸ هزار خودرو در پارکینگ زائر
شناسه : 49895 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی، تمهیدات و اقدامات شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در ایام نوروز را تشریح کرد و اظهار داشت: رفت‌وآمد راحت‌تر و سهل‌تر برای مسافران و زائران، مهم‌ترین هدف شهرداری در این ایام بوده است.

وی ساماندهی ورودی‌های شهر را به‌عنوان نقطه ابتدایی شهر موردتوجه قرار داد و افزود: امسال با کمک دوربین‌های نظارتی ساماندهی میدان شهدای ۷۲ تن و ایجاد نظم در انتقال مسافران در دستور کار قرارگرفته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: تمام اتوبوس‌ها و تاکسی‌های زیر نظر شهرداری در میدان شهدای ۷۲ تن کار انتقال مسافر را به‌خوبی انجام داده و سعی شده خودروهای شخصی توسط دوربین‌های هوشمند کنترل و نظارت شوند.

وی از همکاری و هماهنگی سازمان پایانه‌ها و پلیس راهور خبر داد و اضافه کرد: در صورت هرگونه توقف خودروها و تجمع مسافر، از طریق پایانه مسافربری و اداره کل راهداری پیش‌بینی سرویس‌ها اضافه‌شده تا زمان توقف مسافر از زمان پیش‌بینی‌شده بیشتر نباشد.

طبیبی، با ابراز رضایت از نظارت و رصد میدان ۷۲ تن و نظم ایجادشده اذعان کرد: امسال هماهنگی و همکاری بین ارگان‌ها در بالاترین سطح بوده و در ایجاد ایمنی و نظم تأثیر بسیاری داشته است.

وی پایانه‌ها و ورودی‌های دیگر شهر را نیز بررسی کرد و یادآور شد: در پایانه خرمشهر و فدک نیز همین نظارت انجام‌شده و تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوس کافی برای انتقال مسافران به داخل شهر حضور داشته تا مسافرانی که شهر قم را به‌عنوان مقصد انتخاب کرده‌اند، امکانات حمل‌ونقلی خوبی دریافت کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تأمین و پارکینگ کافی در ایام نوروز را نیز یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: نظافت پارکینگ‌های زیر نظر شهرداری قبل از آغاز تعطیلات در دستور کار قرار گرفت و دو دستگاه ویژه شست‌وشوی پارکینگ خریداری شد.

وی با تأکید بر اینکه پارکینگ زائر در ایام نوروز روزانه پذیرای ۸ هزار خودرو بوده است، یادآور شد: در پارکینگ شرقی نیز تعداد ۶ هزار خودرو در آن تردد داشته و در پارکینگ کاظمی نیز پارک خودرو انجام شد.

وی، فاصله زیاد بعضی از پارکینگ‌ها با حرم مطهر را موردتوجه قرار داد و گفت: تابلوهای لازم برای هدایت مسافران به سمت حرم مطهر نصب‌شده و تلاش داریم تا سال آینده شرایط مناسب‌تری برای اطلاع‌رسانی و هدایت به سمت پارکینگ و حرم مطهر ایجاد شود.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.