«مرد بازنده» به قم رسید

جدیدترین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان با نام «مرد بازنده» به روی پرده سینما تربیت قم رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«مرد بازنده» به قم رسید
شناسه : 49690 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، «مرد بازنده» هفتمین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان در سینمای ایران همزمان با اکران فیلم‌های نوروزی در سراسر کشور روی پرده سینما تربیت قم رفت.

«مرد بازنده» از جمله فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود و در شرایطی که جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار داشت، فقط در دو بخش جلوه‌های ویژه بصری و موسیقی متن کاندیدای دریافت سیمرغ شد که در نهایت دستش از شکار هر دو سیمرغ هم کوتاه ماند.

فیلم سنیمایی مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان در قم

با وجود اینکه جدیدترین فیلم مهدویان به توفیق خاصی در جشنواره نرسید اما همواره کنجکاوی‌ خاصی از سوی مخاطبان سینما برای پیگیری و تماشای آثار این کارگردان جوان وجود دارد، بویژه آنکه جواد عزتی بعد از درخشش در سریال «زخم کاری»، در این اثر سینمایی هم او را همراهی کرده است.  

عزتی پیش‌تر با بازی در فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «رد خون»،  همکاری با مهدویان را تجربه کرده بود و حالا در «مرد بازنده» هم محور قصه این فیلم پلیسی و معمایی است. او در نقش «احمد خسروی» افسر ۵۶ ساله اداره آگاهی ظاهر شده که مأمور رسیدگی به پرونده قتل پر رمز و رازی می‌شود که به یک آقازاده سیاسی وصل است.

فیلم سنیمایی مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان در قم

از دیگر بازیگران «مرد بازنده» می‌توان به حضور رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و شبنم قربانی اشاره کرد.

فیلمی که حدود دو ماه قبل در جریان اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ونوس و تربیت به روی پرده رفت و با ۳۵۰ تماشاگر، چهارمین فیلم پرتماشاگر جشنواره در قم شد و حالا یک‌بار دیگر به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی در سینما تربیت اکران شده است.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند به تماشای فیلم «مرد بازنده» در دو سانس ۱۱ صبح با بلیت ۲۰ هزار تومانی و سانس ۱۹ با بلیت ۲۵ هزار تومانی در سینما تربیت بنشینند.

نوشته های مشابه
آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
نتایج مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» به‌زودی اعلام می‌شود
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.