آمار واحدی از میزان تصادفات در قم وجود ندارد

سرپرست فرمانداری قم گفت: به علت نبود مدیریت واحد، یکپارچگی در آمارهای تصادفات وجود ندارد و دستگاه‌های مختلف مانند پلیس، اورژانس، شهرداری، آتش‌نشانی و... آمارهای مختلفی از میزان حوادث دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمار واحدی از میزان تصادفات در قم وجود ندارد
شناسه : 49655 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم، ضمن تبریک ایام نوروز، یکی از مشکلات دوربین‌های شهرداری را عدم وجود ارتباط با سامانه‌های پلیس دانست و اظهار داشت: متأسفانه عدم وجود این ارتباط سبب شده که اعمال قانون به‌صورت هوشمند انجام نشود.

وی با بیان اینکه اختلافاتی در این زمینه در سطح کشور وجود دارد، ابراز کرد: به غیر از تهران، تمامی سامانه‌های کلان‌شهر و شهرها ارتباطی با پلیس ندارند.

سرپرست فرمانداری قم خاطرنشان کرد: عدم وجود این ارتباط سبب شده که اعمال قانون‌ها به‌صورت دستی انجام شود که عدم ارسال پیامک برای رانندگان متخلف باعث کاهش تأثیرگذاری آن می‌شود.

وی با انتقاد از نبود آمارهای متمرکز از حوادث و میزان تصادفات در شهرها تصریح کرد: به علت نبود مدیریت واحد، یکپارچگی در آمارهای حوادث وجود نداشته و دستگاه‌های مختلف مانند پلیس، اورژانس، شهرداری، آتش‌نشانی و… آمارهای مختلفی از میزان حوادث دارند.

ذاکریان با اشاره به وجود ۳۳ تردد شمار در مکان مختلف شهر برای ارائه میزان ترددهای شهری، یادآور شد: با خروجی این تردد شمارها می‌توان آمارهای ورودی و خروجی به شهر را به‌صورت لحظه‌ای ثبت کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.