دستگیری ۲۷۰ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در هفته نخست نوروز در قم، گفت:۲۷۰ متهم اعم از اراذل و اوباش، سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگير شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۲۷۰ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی
شناسه : 49601 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و ناامن‌ کردن محیط برای مجرمان در تعطیلات نوروزی از اول تا ششم فروردین ۱۴۰۱ اجرا شد.

وی ادامه داد: ۲۷۰ متهم اعم از اراذل و اوباش، سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کشف ۷۳ دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی خبر داد و گفت: همچنین کشف ۴۲ کیلو و ۶۵۰گرم انواع موادمخدر، کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی خارج از شبکه توزیع، کشف ۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف بیش از ۸۰ رأس احشام سرقتی و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از منازل و اماکن خصوصی از دیگر موفقیت‌های طرح ارتقای امنیت اجتماعی بوده است.

اسماعیلی، رویکرد پلیس قم را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرائم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف استان قم، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، توزیع انواع موادمخدر، قاچاق کالا، احتکار و ایجاد مزاحمت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.