ثبت یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر به قم

استاندار قم با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ماه جاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در قم ثبت شده است، گفت: طی این مدت آمار حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر به قم
شناسه : 49577 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری یک‌میلیون ۶۰۰ هزار ثبت سفر در قم انجام‌گرفته است، اظهار داشت: طی این مدت آمار حوادث و سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

استاندار قم افزود: ورودی و خروجی در محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در سال جاری نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده در محورهای مواصلاتی استان برطرف شود، تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه‌خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

شاهچراغی با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم نیز گفت: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل‌گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

وی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.