خدمات‌رسانی ۴ هزار نیروی شهرداری قم در ایام نوروز

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به خدمات‌رسانی شبانه‌روزی ۴ هزار نیروی شهرداری قم در ایام نوروز، گفت: طبق ارزیابی‌های انجام‌شده با توجه به خدمات و اقدامات گسترده، مردم و مسافران از خدمات این ستادهای نوروزی رضایت دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمات‌رسانی ۴ هزار نیروی شهرداری قم در ایام نوروز
شناسه : 49434 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آماده‌باش تمامی عوامل خدمات شهری شهرداری، اظهار داشت: شهرداری قم از چند ماه گذشته با رویکرد خدمات‌رسانی حداکثری به زائران و مسافران، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای داشته و با تشکیل ستاد خدمات زائران و آسیب‌شناسی سال‌های گذشته با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات، فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی، برنامه‌های متنوع شهرداری در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر را موردتوجه قرار داد و گفت: ۱۰ کمیته و ۸ ستاد شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه به همین منظور از حدود چهار ماه گذشته فعال و مباحثی مانند اسکان، ایمنی و ارزاق زائران و بهبود سیما و منظر، بهداشت و ارتقای سلامت محیط‌زیست شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های اسکان زائران و مسافران نوروزی تصریح کرد: بوستان مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش و غدیر به‌عنوان بوستان‌های شاخص اسکان با تسهیلات رفاهی مناسب مسافران مانند سرویس بهداشتی، طبخ غذا و استراحتگاه‌های مسافری آماده‌شده است.

اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و آتش‌نشانی قم به‌صورت شبانه‌روزی برای ارتقای ایمنی و رفع دغدغه زائران و مسافران نوروزی در تمام بوستان‌های محل اسکان حضور دارند.

وی با بیان آماده‌سازی محل‌های اسکان، آذین‌بندی شهر، گل‌آرایی و کاشت درختچه برای آغاز سال جدید، ابراز کرد: بیش از ۴ هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری قم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: ستادهای نوروزی شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه فعال است و طبق ارزیابی‌های انجام‌شده با توجه به خدمات و اقدامات گسترده مردم و مسافران از خدمات این ستادها رضایت حداکثری دارند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.