فرماندار قم معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان قم طی آیینی با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان استان معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرماندار قم معارفه شد
شناسه : 49303 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، فرماندار جدید شهرستان قم روز شنبه طی آیینی با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار و تعدادی از مسئولان این استان در تالار کرامت استانداری برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم با اشاره به گشایش‌های بوجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار، گفت: با وجود تحریم‌های گسترده، عملکرد دولت جدید در حوزه‌های مختلف خصوصاً اقتصادی، مطلوب بوده است.

وی، افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و افزود: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود، با قدرانی از تلاش های فرماندار سابق تصریح کرد: امیدواریم تغییر در مدیریت فرمانداری قم، زمینه‌ساز حاکمیت افکار نو و افزایش سرعت و تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه قم باشد.

استاندار قم همچنین وجود نگاه جدید به مدیریت شهری و افزایش تعامل با مجموعه شهرداری را یکی از دلایل انتخاب فرماندار جدید قم دانست و گفت: تفکر جهادی، شناخت نسبت به پهنه شهری قم و ارتباط با گروه‌های جهادی از دیگر ویژگی‌های آقای ذاکریان است.

شاهچراغی افزود: امیدواریم فرماندار جدید قم با بهره گیری از ظرفیت‌های مردم و خیرین و هماهنگی با ادارات دولتی، زمینه بهبود شاخص‌های توسعه‌ای در شهرستان قم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییرات مدیریتی در استان نیز بر اساس روال طبیعی صورت گیرد و در این راستا مسائل حاشیه‌ای ملاک عمل نخواهد بود و جابه‌جایی‌ها در راستای سرعت بخشیدن به برنامه‌ها و پیگیری امور صورت می‌گیرد.

استاندار قم ابراز داشت: فرمانداری قم در طول سه سال اخیر تلاش کرد تا به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی نگاه جامعی به موضوعات مختلف داشته باشد و در این راستا رضایت نسبی وجود دارد.

در ادامه عباس ذاکریان فرماندار جدید قم طی سخنانی اظهار داشت: ما خیلی به مردم و نظام و انقلاب بدهکاریم، هر چه هم که به طور مستمر و شبانه‌روزی کار کنیم، باز هم نمی‌توانیم قدر مردم و خدماتشان را بدانیم.

وی، همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌های مختلف اجرایی و قضایی برای تحقق و پیشبرد اهداف و سیاست‌ها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: اگر مردم نباشند، ذره‌ای نمی‌توانیم قدم برداریم، بزرگترین خدمت به نظام، خدمت به مردم و امیدوار کردن آنها به نظام دینی و منشا اثر بودن آن است، کما اینکه تاکنون نیز بوده است.

فرماندار سابق قم نیز در این آیین با اینکه طی سه سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال توسط فرمانداری قم در بخش‌های مختلف تصویب شده است، گفت: برخی برخوردهای سخیف با فرمانداری به عنوان جایگاه و تشکیلاتی مؤثر، مفید، پُرکار، تابع فرمان و حاضر در خط مقدم مطالبه‌های مردمی و دخیل در همه شئونات زندگی مردم، جای تأسف دارد.

مرتضی حیدری گفت: فرمانداری جایگاهی بدون تشریفات و همچنین مجری برنامه‌های متنوع و تأمین‌کننده زندگی عاری از هراس، دلهره و توأم با آرامش و آسایش برای مردم است.

در پایان این آیین، عباس ذاکریان که تا پیش از این معاون خدمات شهری شهرداری قم بود، با حکم استاندار قم به فرمانداری شهرستان قم منصوب شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.