امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراکز حوزوی قم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر حوزه‌های علمیه، رئیس جامعه المصطفی‌ العالمیه و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه امضا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراکز حوزوی قم
شناسه : 49018 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی سفرهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و اعلام آمادگی نهادها و مراکز حوزوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تقویت همکاری‌های دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های متقابل، پس از کارشناسی های انجام گرفته توسط نمایندگان هر دو طرف، تفاهم‌نامه‌های همکاری حوزه علمیه قم، جامعه المصطفی العالمیه و مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) به صورت جداگانه امضا رسید.

در تفاهم‌نامه‌های امضا شده، طرفین اظهار امیدواری کرده‌اند با انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها زمینه‌های همکاری‌ دو جانبه تقویت شود و بر اساس مفاد آنها منجر به انعقاد توافقنامه‌های عملیاتی جداگانه توسط معاونت‌های تخصصی و مجموعه‌های تحت نظر شود.

استفاده از ظرفیت‌های غنی حوزوی در پیشبرد اهداف فرهنگی دولت مردمی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره مورد تاکید ریاست جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های گذشته بوده و انعقاد این تفاهم نامه ها در همین جهت و همچنین در سرعت بخشیدن به اجرای منویات و توصیه‌های مراجع معظم تقلید و علما و بزرگان حوزه در دیدارهای صورت گرفته بوده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.