چراغانی مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، خادمان واحد برق مسجد جمکران اقدام به چراغانی این مکان مقدس با استفاده از ۱۴ هزار لامپ و ۷ هزار متر ریسه کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چراغانی مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان
شناسه : 48893 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مسجد مقدس جمکران در اعیاد شعبانیه و در آستانه عید بزرگ نیمه‌شعبان میزبان صدها هزار عاشق و منتظر ظهور امام مهدی(عج) خواهد بود و به همین مناسبت تدابیری در حوزه های مختلف برای خدمت‌رسانی شایسته به این زائرین اتخاذ شده است.

خادمان واحد برق این مکان مقدس در این ایام مشغول چراغانی و ریسه‌بندی صحن‌های این مکان مقدس برای عید بزرگ نیمه شعبان هستند.

طراحی و آماده‌سازی امکانات روشنایی و چراغانی مسجد مقدس جمکران برای امسال، از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شده و هم‌اکنون این مکان مقدس آماده پذیرایی از زائرین برای جشن بزرگ نیمه شعبان است.

بنابر اعلام واحد برق مسجد مقدس جمکران حدود ۱۴ هزار لامپ و ۷ هزار متر ریسه برای چراغانی مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان استفاده شده است.

سرویس تابلوها و پست‌های برق، بازسازی و اصلاح کابل‌های برق، اصلاح و بهسازی و تقویت ژنراتورهای برق و… از جمله دیگر اقدامات در آستانه نیمه شعبان بوده است.

طراحی و اجرای کامل این اقدامات توسط خادمین افتخاری مجموعه واحد برق مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است؛ در حال حاضر حدود ۸۰ نیروی افتخاری و رسمی در زمینه چراغانی مسجد مقدس جمکران و تامین برق فعال هستند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.