کشف ۴.۵ تن مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: امسال ۱۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر سوزانده و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۴.۵ تن مواد مخدر در قم
شناسه : 48465 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در حاشیه امحای مواد مخدر در استان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و همه ساله به صورت مستمر طرح‌هایی بدین منظور در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال حدود ۴٫۵ تن انواع مواد مخدر با همکاری همه سازمان‌ها و حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی توسط نیروهای سخت‌کوش و سبزپوش انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همه ساله مراسم امحاء مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری و همه سازمان‌ها در سطح استان اجرا می‌شود که در استان قم امسال ۱٫۵ تن مواد مخدر سوزانده و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هایی که در این راه با پلیس قم همکاری داشتند، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است این طرح کماکان ادامه داشته و با همکاری و حمایت دستگاه قضائی انتظار داریم مردم نیز بیش از پیش به پلیس کمک کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.