ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قم

دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه استان قم از ارسال ۱۰۰ فیلم‌ داستانی کوتاه و مستند به دبیرخانه جشنواره خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قم
شناسه : 47980 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳   پرینت

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه استان قم از سوی انجمن سینمای جوانان قم، گفت: فراخوان این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در جهت ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه در بین فیلمسازان جوان، تبادل اندیشه و تجربه، آشنایی با فنون و تکنیک‌ها و تجهیزات فنی روز سینما در قالب فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویانمایی و تجربی) در بهمن‌ماه اعلام شد.

دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه استان قم از وصول ۱۰۰ فیلم‌ داستانی کوتاه و مستند به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: با پایان مهلت ارسال آثار، ۷۸ نفر از صاحبان فیلم‌ها و ۵۶ نفر از صاحبان فیلمنامه آثار خود را ثبت کرده‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: بعد از داوری آثار به برگزیدگان رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری، صدابردار، تدوین و صداگذاری، آهنگسازی، گریم، طراحی لباس و صحنه، بازیگر مرد، بازیگر زن، بازیگر مکمل مرد، بازیگر مکمل زن، بهترین مستند، مستند دوم، پویانمایی، پویانمایی دوم، بهترین فیلم تجربی و بهترین فیلم اولی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

ابوذر از اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه استان قم طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: با توجه به واکسیناسیون درصد بسیار بالایی از همشهریان عزیز و بالا رفتن سطح ایمنی در جامعه، امیدواریم که حضور تماشاگران و علاقه‌مندان به سینما در اکران فیلم‌های جشنواره پر رنگ باشد.

خاطرنشان می‌شود این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.