جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت در قم برگزار می‌شود

جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت ویژه فعالان فضای مجازی به همت سازمان فضای مجازی سراج و با مشارکت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت در قم برگزار می‌شود
شناسه : 47976 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمد علی حبیبی در نشست خبری جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، از برگزاری این جشنواره ویژه فعالان فضای مجازی به همت سازمان فضای مجازی سراج خبر داد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حال و هوای مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در ایام تولد امام عصر(عج ) عنوان کرد.

وی افزود: قالب آثار این جشنواره شامل شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و بخش‌های جشنواره، موشن گرافیک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم‌افزارهای موبایلی و بازی، کلیپ و مستند کوتاه است.

دبیر جشنواره نولیدات رسانه‌ای مهدویت با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار و تولیدات محتوایی در فضای مجازی با موضوع مهدویت همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای ویژه فعالان فضای مجازی است، تصریح کرد: این کارگاه‌ها توسط استان‌های کشور به صورت تخصصی و با هماهنگی دفاتر استانی سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

حبیبی، مهلت ارسال آثار را ۱۹ اسفند امسال عنوان کرد و گفت: اختتامیه، داوری و اعلام نتایج به صورت آنلاین در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ اسفند انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای موضوعی جشنواره شامل مهدویت و امید به آینده، مهدویت همدلی و برادری است، افزود: به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی همراه با لوح یادبود و تندیس افتخار اهدا می‌شود.

دبیر این جشنواره گفت: نحوه ثبت‌نام و مشارکت از طریق ورود به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس Havadarim_festival@ یا ارسال آثار از طریق شماره واتس آپ با شماره ۰۹۳۹۷۷۱۰۸۳۱ خواهد بود.

در ادامه این نشست، مهدی دانش مدیر هنر و رسانه جمکران نیز اظهار کرد: قبل از شیوع کرونا در کشور، مسجد مقدس جمکران که مرجع مهدویت است موضوعی را با عنوان اجتماع قلوب حول محور امام زمان(عج) را برگزار کرد که با شیوع کرونا مسئله همدلی و مواسات هم اضافه شد.

مدیر هنر و رسانه جمکران با اشاره به اینکه امسال ذیل همین موضوع کمپینی به همت سازمان فضای مجازی سراج با عنوان «به عشق مهدی هوادار هستیم» آغاز به کار کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، هدف آرمان انقلاب را رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی اضافه کرد: ما یکی از مأموریت‌های خود را کمک به تشکیل جامعه اسلامی قرار داده‌ایم و با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران مکان عمومی و مورد تردد و حضور بسیاری از مردم است، در این راستا فعالیت های جدی را در نظر داریم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.