خیابان شهید امامی به‌زودی بازگشایی می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری قم با قدردانی از صبوری اهالی خیابان ۱۷ متری فهیمی در اجرای پروژه، گفت: بازگشایی خیابان شهید امامی باید زودتر از این عملیاتی می‌شد که در این خصوص چندین ملک، تملک و تخریب‌شده و یک ملک باقی‌مانده که تعامل با ورثه در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خیابان شهید امامی به‌زودی بازگشایی می‌شود
شناسه : 47856 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با تشریح وضعیت منطقه ۶ و فعالیت‌های مختلف عمرانی و خدماتی اظهار داشت: منطقه ۶ جزو نخستین مناطق قم است و هنگامی‌که منطقه ۲ در سال ۹۰ به دو قسمت تفکیک شد، بافت قدیمی آن جز منطقه ۶ شد.

وی با بیان اینکه مساحت منطقه ۶ شامل ۱۱۰۰ هکتار است و قدمت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی منطقه از شمال به حریم راه‌آهن در جوار منطقه ۳ می‌رسد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم عنوان کرد: ۲۵ درصد بافت فرسوده قم، در منطقه ۶ قرار دارد و برای رفع آن باید در سطح کلان بافت‌های فرسوده را ساماندهی کرد و بخش زیادی از این بافت‌های فرسوده منطقه عمدتاً در امامزاده ابراهیم(ع)، هندیان، فهیمی و قلعه کامکار قرار دارد.

وی با قدردانی از صبوری اهالی خیابان ۱۷ متری فهیمی با توجه به تأخیر در اجرای پروژه خاطرنشان کرد: بازگشایی خیابان شهید امامی باید زودتر از این عملیاتی می‌شد که در این خصوص چندین ملک، تملک و تخریب‌شده و یک ملک باقی‌مانده که تعامل با ورثه در حال انجام است.

ترکمن با اشاره به آخرین وضعیت تملک بانک صادرات در این پروژه گفت: در خصوص تخریب بانک صادرات نیز توافقی صورت گرفته و به‌زودی با توجه به توافقات تملک و تخریب‌شده و مسیر بازگشایی می‌شود.

وی یادآور شد: شهردار قم در ارتباط با پیشبرد پروژه‌های منطقه ۶ و رفع عقب‌ماندگی‌های تاریخی آن، مأموریت‌های زیادی به منطقه سپرده است که دراین‌باره بازگشایی ۱۷ متری فهیمی با توجه به سوق‌الجیشی بودن آن در اولویت است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه این خیابان از ۲۰ متری شهید کرمی به سمت امامزاده ابراهیم(ع) به‌عنوان راه دسترسی شناخته می‌شود، اضافه کرد: با بازگشایی خیابان شهید امامی بسیاری از ترددها ازجمله میدان توحید تسهیل می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.