راه‌اندازی پارکینگ عمومی در بلوار محمد امین قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از راه‌اندازی پارکینگ عمومی در کوچه ۱۶ بلوار محمد امین با هدف ساماندهی پارک خودروها و تأمین بخشی از نیاز شهروندان در این بلوار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی پارکینگ عمومی در بلوار محمد امین قم
شناسه : 47402 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت ساماندهی پارک خودروها در سطح شهر و اماکن عمومی از برنامه ریزی، ایجاد و احداث طرح‌های در این راستا خبر داد.

وی با بیان اینکه رشد سریع شهرنشینی در قم و افزایش جمعیت و به تبع آن رشد تردد خودرویی، موجی از مطالبات در خصوص ایجاد فضاهای عمومی پارکینگی و همچنین ساماندهی توقف‌گاه‌های موقت و طولانی مدت را بوجود می‌آورد، تصریح کرد: رفتار ترافیکی صحیح رانندگان در این خصوص بسیار تأثیرگذار و مفید خواهد بود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با احداث پارکینگ روباز شهید کاظمی در خیابان شهداء (صفائیه) و ایجاد بستر مناسب جهت پارک خودرو به تعداد مناسب، باز هم شاهد توقف های دوبله و ساکن که منجر به انسداد مسیر و گره‌های ترافیکی شده هستیم که لازم است شهروندان از امکانات ایجاد شده به نحو صحیح استفاده نموده و تا حد امکان سطح معابر را جهت تردد اختصاص دهند.

شعبان‌زاده با اعلام خبر احداث پارکینگ در کوچه ۱۶ بلوار محمد امین افزود: در بسیاری از معابر پر تردد و اصلی شهر قم با توجه به توان و امکانات موجود و زمین های خالی امکان ایجاد پارکینگ در سطح گسترده از استعداد بسیار کمی برخوردار است ولی سازمان ترافیک از هر امکانی در این خصوص استقبال نموده و آماده است ضمن آماده سازی، فضای ایجاد شده را جهت استفاده عمومی در اختیار شهروندان قرار دهد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.