راه‌اندازی پارکینگ عمومی در بلوار محمد امین قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از راه‌اندازی پارکینگ عمومی در کوچه ۱۶ بلوار محمد امین با هدف ساماندهی پارک خودروها و تأمین بخشی از نیاز شهروندان در این بلوار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی پارکینگ عمومی در بلوار محمد امین قم
شناسه : 47402 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت ساماندهی پارک خودروها در سطح شهر و اماکن عمومی از برنامه ریزی، ایجاد و احداث طرح‌های در این راستا خبر داد.

وی با بیان اینکه رشد سریع شهرنشینی در قم و افزایش جمعیت و به تبع آن رشد تردد خودرویی، موجی از مطالبات در خصوص ایجاد فضاهای عمومی پارکینگی و همچنین ساماندهی توقف‌گاه‌های موقت و طولانی مدت را بوجود می‌آورد، تصریح کرد: رفتار ترافیکی صحیح رانندگان در این خصوص بسیار تأثیرگذار و مفید خواهد بود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با احداث پارکینگ روباز شهید کاظمی در خیابان شهداء (صفائیه) و ایجاد بستر مناسب جهت پارک خودرو به تعداد مناسب، باز هم شاهد توقف های دوبله و ساکن که منجر به انسداد مسیر و گره‌های ترافیکی شده هستیم که لازم است شهروندان از امکانات ایجاد شده به نحو صحیح استفاده نموده و تا حد امکان سطح معابر را جهت تردد اختصاص دهند.

شعبان‌زاده با اعلام خبر احداث پارکینگ در کوچه ۱۶ بلوار محمد امین افزود: در بسیاری از معابر پر تردد و اصلی شهر قم با توجه به توان و امکانات موجود و زمین های خالی امکان ایجاد پارکینگ در سطح گسترده از استعداد بسیار کمی برخوردار است ولی سازمان ترافیک از هر امکانی در این خصوص استقبال نموده و آماده است ضمن آماده سازی، فضای ایجاد شده را جهت استفاده عمومی در اختیار شهروندان قرار دهد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.