شهرک صنوف تنها با آهن‌فروش‌ها آباد نمی‌شود

استاندار قم با تأکید بر رفع سریع مشکلات شهرک صنوف، خواستار نهایت همکاری شهرداری با اصناف شد و گفت: این شهرک تنها با صنف آهن‌فروش‌ها آباد نمی‌شود و باید همه اصناف به این شهرک وارد شوند تا رونق پیدا کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهرک صنوف تنها با آهن‌فروش‌ها آباد نمی‌شود
شناسه : 47337 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف که با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، بر حل مشکلات شهرک تأکید کرد و اظهار داشت: استانداری برای حل مشکلات شهرک به کمک شهرداری آمده است.

وی مشکلات برق شهرک صنوف را موردبررسی قرارداد و افزود: در حال حاضر ۵۰ متقاضی برق در شهرک هستند و باید از ظرفیت موجود استفاده کرده و هر کسی متقاضی برق بوده درخواست خود را به اداره برق داده تا سیر اداری آن طی شده و تا ۱۵ فروردین مشکلات برق شهرک حل شود.

استاندار قم به پیگیری اختلاف شهرداری با برق تهران تأکید کرد و گفت: باید به تمام کسانی که پروانه کسب داشته و در شهرک فعال هستند هر چه سریع‌تر برق داده شود و ۱۰ مگاوات برق موردنیاز شهرک با همه مشکلات استان در توزیع برق، تأمین شود.

وی به اختصاص خط پساب از شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد اشاره و ابراز کرد: در صورت وجود چاه کشاورزی و غیرشرب، استانداری در خرید چاه به شهرداری کمک کرده تا مشکلات تأمین آب در ایجاد فضای سبز شهرک هر چه سریع‌تر حل‌شده و مطالبه مردم اجرایی شود.

شاه‌چراغی به شهرداری توصیه کرد نهایت همکاری را با اصناف داشته باشد و یادآور شد: این شهرک تنها با صنف آهن‌فروش‌ها آباد نمی‌شود و باید همه اصناف به این شهرک وارد شوند تا رونق پیدا کند.

وی در پایان به همه مدیران شهری و استانی تأکید کرد: منتظر نتایج این جلسه هستم و باید در اسرع وقت مشکلات حل شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.