مشکل آب‌گرفتگی بلوار بعثت قم برطرف می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به اهمیت هدایت آب‌های سطحی و همچنین جلوگیری از سیلاب و آب‌گرفتگی در زمان بارندگی، از عملیات لوله‌گذاری در بلوار بعثت به طول ۷۲۰ متر از ابتدای میدان شهیدان شاهدی تا کمربندی امام علی(ع) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشکل آب‌گرفتگی بلوار بعثت قم برطرف می‌شود
شناسه : 47309 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به مشکلات بوجود آمده ناشی از تجمع آب باران و آب‌گرفتگی برای شهروندان منطقه ۶ قم، افزود: در راستای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و همچنین به جهت رفاه بیشتر شهروندان و ساکنین محلات، عملیات لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی در بلوار بعثت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات لوله‌گذاری برای هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی کارشناسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه‌ریزی و هماهنگی شده است تصریح کرد: برای این منظور طی ماه‌های اخیر، چندین عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه به پایان رسیده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر پنجاه میلیارد ریال اجرا می‌شود، افزود: این پروژه به طول ۷۲۰ متر است و در آن از لوله ۱۲۰۰ میلی‌متری استفاده‌شده است.

وی در خصوص مشخصات این پروژه خاطرنشان کرد: لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شامل طرح کاتر زنی، پی‌کنی، کانال‌کشی و لوله‌گذاری و ترمیم آسفالت است.

ترکمن یادآور شد: هدف از انجام پروژه‌های عملیاتی دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر این محدوده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.