با هرگونه تعطیلی مخالفیم

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر اینکه با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم، گفت: شهرداری باید در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه(س)، میادین تره‌بار و هر کجا که مردم تجمع دارند، با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت، تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
با هرگونه تعطیلی مخالفیم
شناسه : 46916 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن اروجی در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به اینکه پیک ششم کرونا در کشور و قم آغازشده است، اظهار کرد: متأسفانه آمار بستری‌ها رو به افزایش است و برای کنترل این پیک حتماً باید دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و خودمان را برای مقابله با شرایطی سخت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد مدارس، آموزش هوشمند و مجازی در دستور کار است، تصریح کرد: از سوی دیگر اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا شود همه افراد خانواده مبتلا خواهند شد و حتماً باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و افرادی که شرایط دوز سوم را دارند حتماً اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر اینکه با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم، ابراز کرد: شهرداری می‌بایست در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه(س)، میادین تره‌بار و هر کجا که تجمع مردم را شاهد هستیم با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تغییر چهره شهر و افزایش تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی گسترده در این پیک داریم، گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس حتماً باید سه دوز واکسن زده باشند و لزوماً از ماسک استفاده کرده و دستگاه‌های نظارتی شهرداری باید این موضوع را با حساسیت دنبال کنند.

اروجی خاطرنشان کرد: برای گذر از این پیک باید تمهیداتی بیندیشیم که اگر به شرایط سخت رسیدیم بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.