امکان برگزاری تجمعات با ۳۰ درصد ظرفیت در قم/ مدارس در صورت نیاز تعطیل می‌شوند

استاندار قم با بیان اینکه از این پس هرگونه اجتماعات در قم حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت امکان‌پذیر است، گفت: آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم موظف شدند سنجش کرونا در مقاطع مختلف مدارس را با جدیت و دقت بیشتر مورد سنجش قرار دهند و در صورت نیاز اقدام به تعطیلی کلاس‌ها کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امکان برگزاری تجمعات با ۳۰ درصد ظرفیت در قم/ مدارس در صورت نیاز تعطیل می‌شوند
شناسه : 46888 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قم، سردار شاهچراغی در پایان جلسه ستادملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به وضعیت فعلی قم در شیوع کرونا و سرعت انتقال امیکرون، علاوه بر محدودیت‌های قبلی، از این پس هرگونه اجتماعات در قم حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت امکان‌پذیر است.

وی افزود: آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم هم موظف شدند سنجش کرونا در مقاطع مختلف مدارس را با جدیت و دقت بیشتر مورد سنجش قرار دهند و در صورت نیاز اقدام به تعطیلی کلاس‌ها کنند.

استاندار همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: توجه مراکز تجاری، اقتصادی، بانک‌ها و ادارات به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نقش مؤثری در کند شدن سرعت انتشار امیکرون دارد.

وی با اشاره به لزوم گسترش خدمت رسانی به شهروندان در مناطق محروم، بر همراهی و هماهنگی خیرین سلامت و گروه‌های جهادی در تأمین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی تأکید کرد.

آقای شاهچراغی امروز همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به معوقات دانشگاه علوم پزشکی قم و نیازمند‌های بخش درمان استان اشاره کرد و خواستار حمایت ویژه دولت در این زمینه شد.

گفتنی است: در جلسه دو روز گذشته ستاد مقابله با کرونای استان، وضعیت استان قم زرد اعلام شده بود و تنها محدودیت در نظر گرفته شده برای این وضعیت، تعطیلی مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.