حضور ۲۱۵ ناشر قمی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از حضور ۲۱۵ ناشر قمی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به کتاب‌ و کتابخوانی می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را تا ۱۰ بهمن‌ماه با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور ۲۱۵ ناشر قمی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران
شناسه : 46665 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایبنای قم، سید موسی حسینی کاشانی از حضور ۲۱۵ ناشر قمی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را تا ۱۰ بهمن‌ماه با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به علاقه‌مندان  کتاب است و دوستداران کتاب می‌توانند کتاب‌های خریداری شده را به صورت رایگان از طریق خدمات پستی دریافت کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برنامه‌های جانبی این اداره کل در نمایشگاه مجازی کتاب یادآور شد: برای غنا بخشیدن به محتوای نمایشگاه و بهره‌مند شدن اهالی فرهنگ از این نمایشگاه، برنامه‌های جنبی از قبیل برگزاری برنامه عصر کتاب در راستای تجلیل از حاج حسین کاجی و حجت‌الاسلام علی شیرازی، اهدا کتاب به مدارس، مراکز آموزشی، مساجد، مناطق محروم و روستاها، برگزاری کارگاه آموزشی کتاب و نویسندگی و تجلیل از مروجان برتر کتاب استان قم تدارک دیده‌ایم.
 
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی خلاق برای نویسنگان نوجوان، تجهیز چند مرکز به عنوان پاتوق کتاب در سطح شهر، برگزاری نشست صمیمی نویسندگان و راویان دفاع مقدس، رونمایی از کتاب و برگزاری کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک به صورت مجازی از دیگر برنامه‌های جانبی این اداره کل در سطح استان قم است.
 
حسینی کاشانی در پاسخ به برنامه رونمایی کتاب، بیان کرد: به عنوان مثال برنامه آیین رونمایی کتاب عربی «مخطوط مطوی» با همکاری دبیرخانه دین پژوهان کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و خانه کتاب و ادبیات ایران از جمله برنامه‌های رونمایی کتاب است که این برنامه یکشنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مهمانانی از قم و بیروت به صورت مجازی انجام شد.
 
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: یارانه خرید کتاب به‌صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند که سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۱۵۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۱۰۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این اعتبار برای اعضای هیئت علمی ۵۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد آن را معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده‌دار خواهد بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.