محفل شعرخوانی فاطمی در قم برگزار می‌شود

محفل شعرخوانی فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور شاعران برجسته شعر آیینی در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محفل شعرخوانی فاطمی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 45834 | انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سیدموسی حسینی کاشانی بیان کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها)، محفل شعرخوانی فاطمی با حضور شاعران برجسته شعر آیینی مانند محمدعلی مجاهدی، علی محمد مودب،علی داوودی، قاسم صرافان، زهیر توکلی، محمدحسین ملکیان، انسیه سادات و زهرا سادات هاشمی، محمد جواد شرافت، محمود حبیبی، عباس احمدی، محمدغفاری، محمدمهدی خان‌محمدی و اعظم سعادتمند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محفل شعرخوانی فاطمی  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری در تالار فرهنگ و هنر انجام خواهد شد.

وی  همچنین با اشاره به برگزاری نمایش«بند در بند» به مناسبت ایام فاطمیه، بیان داشت: این نمایش از ساعت ۱۹ تا ۲۱ طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی ماه جاری در تالار فرهنگ و هنر پذیرای هنردوستان قمی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش به آدرس www.yasearghavani.ir  مراجعه کنند.

حسینی کاشانی، برگزاری سیزدهمین سوگواره «یاس ارغوانی» را از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده به مناسبت ایام فاطمیه نام برد وگفت: این  سوگواره طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی ماه جاری با اجرا و شعرخوانی هنرمندان مطرح ملی مانند سیدحمیدرضا برقعی، صابر خراسانی و رسالت بوذری از ساعت ۱۹ تا ۲۱ از طریق تارنمای www.yasearghavani.ir  آماده پذیرایی از عموم مردم قم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.