سارق به عنف در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سارق به عنفی که در نقش مسافرکش موتورسیکلت با تهدید سلاح اموال مسافر خود را سرقت کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق به عنف در قم دستگیر شد
شناسه : 45461 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مراد حسین جعفریان اظهار کرد: فردی با مراجعه به پاسگاه دامشهر از راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در نقش مسافرکش، وی را از شهرک پردیسان به مقصد میدان ۷۲تن سوار کرده ولی به بهانه رفتن از راه میانبر به خارج از شهر منتقل و با تهدید سلاح، مبلغ ۱۴میلیون ریال وجه نقد ، گوشی تلفن همراه اندروید و کارت بانکی وی را سرقت و متواری شده است، اعلام شکایت کرد.

وی افزود: مأموران پاسگاه موصوف با استفاده از ترفندهای پلیسی، سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت ،شناسایی و در حین استعمال مواد مخدر در یکی از بوستان های شهر قم دستگیر و اموال سرقتی را از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: با عنایت به وقوع سرقت های مشابه در حوزه استحفاظی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان در روزهای گذشته، شکاتی که با این روش مورد سرقت قرار گرفته بودند ، فراخوان  شدند که در مواجه حضوری، ۵ نفر از شکات وی را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز ماست و پلیس با قاطعیت با کسانی که امنیت شهروندان را به مخاطره اندازد، برخورد خواهد کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.