موفقیت زندانیان قمی در مسابقات ملی قرآن کریم

دادستان قم با اشاره به کسب رتبه‌های ممتاز زندانیان قمی در مسابقات قرآن کریم منطقه چهار زندان‌های کشور، گفت: زندانیان قمی در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ یک جزء و حفظ ۳ جزء حائز مقام اول شدند و در رشته‌های نهج‌البلاغه و دعاخوانی مقام دوم را کسب کردند و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز سوم شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موفقیت زندانیان قمی در مسابقات ملی قرآن کریم
شناسه : 45456 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» نقل از روابط عمومی دادگستری کل قم، حجت‌الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم طی سخنانی اظهار کرد: زندانیان قمی در مسابقه‌های قرآن کریم منطقه چهار زندان‌های کشور در اصفهان، رتبه‌های ممتاز را کسب کردند؛ به برندگان این مسابقه‌ قرآنی از سوی دستگاه قضایی استان، مرخصی تشویقی اعطا شد و تشویق‌های دیگری نیز برای زندانیان فعال در علوم قرآنی در نظر گرفته‌ایم.

این مقام قضایی با قدردانی از مسئولان فرهنگی و تربیتی اداره‌کل زندان‌ها که در جهت آموزش و نشر آموزه‌های قرآنی و برگزاری کلاس‌های حفظ، قرائت و تفسیر قدم برمی‌دارند، ابراز امیدواری کرد که زندانیان در سایه تعالیم و ارزش‌های قرآنی مسیر درست زندگی را ادامه دهند.

یادآور می‌شود، افراد شرکت کننده در این مسابقه‌ها، در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ ۱جزء و حفظ ۳ جزء حائز مقام اول شدند و در رشته‌های نهج‌البلاغه و دعاخوانی مقام دوم را کسب و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز سوم شدند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.