گره‌ ترافیکی میدان کشاورز قم باز شد

مدیر منطقه شش شهرداری قم از تسهیل در رفت‌وآمد و بازگشایی گره‌ ترافیکی میدان کشاورز قم با اعتباری بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: تا پایان سال خیابان شهیدان امامی بازگشایی و خیابان شهید فهیمی و خیابان شهید رئیس کرمی متصل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گره‌ ترافیکی میدان کشاورز قم باز شد
شناسه : 45378 | انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به حجم بالای جمعیت و رشد روزافزون سفرهای درون‌شهری در مسیرهای شریانی محدوده منطقه شش، گفت: لزوم بهبود زیرساخت‌های شهری و ارتقا ایمنی و تسهیل در روان‌سازی ترافیک از مسائلی بوده که می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان بازگشایی گره‌های ترافیکی و تردد آسان است، تصریح کرد: یکی از راهکارهای روان‌سازی ترافیک، بالابردن سطح ایمنی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و همچنین اجرا و اصلاح طرح‌های هندسی در معابر شهری است که امروزه بیش‌ازپیش نیاز به اجرای این‌گونه طرح‌ها احساس می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم، رفع مشکل ترافیکی میدان کشاورز را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک میدان کشاورز، تعریض خروجی میدان به سمت بلوار حضرت معصومه(س) تا تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی در دستور کار قرار گرفت که این طرح با تملک باقیمانده املاک در مسیر با اعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد ریال و عملیات عمرانی جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت به مبلغ ۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ترکمن با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اقداماتی در محدوده منطقه درباره ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات انجام‌شده است، اذعان کرد: می‌توان به مواردی ازجمله خط‌کشی محوری، نصب علائم ترافیکی، مرمت و جانمایی المان‌های ترافیکی و تابلوها و همچنین اصلاح طرح هندسی و اصلاح موقعیت و شعاع چرخش دوربرگردان‌های سطح منطقه اشاره کرد.

وی، طرح‌های عمرانی و ترافیکی سطح منطقه را مورد اشاره قرار داد و از بازگشایی خیابان شهیدان امامی و اتصال خیابان شهید فهیمی و خیابان شهید رئیس کرمی تا پایان سال خبر داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.