جوان قمی برگزیده پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب شد

مصطفی رضایی جوان قمی و عضو کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) در بین برگزیدگان بخش غیرحرفه‌ای پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب کشور قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جوان قمی برگزیده پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب شد
شناسه : 43853 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم، اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب با حضور محمدحسین نیرومند، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از کارتونیست های مطرح ایران در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

گفتنی است: در بخش برگزیدگان آماتور یا غیرحرفه‌ای این جشنواره، مصطفی رضایی از قم به همراه مریم محبی از شهرستان جهرم استان فارس، احسان حسینی پژوه از تهران، الهام خوش انجام از کرمانشاه و مختاراسماعیلی از تهران معرفی شدند. مصطفی رضایی جوان قمی و عضو کتابخانه عمومی یادگار امام قم متولد ۷۷ است.

شایان ذکر است، پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی با موضوعات «کتاب و کودک»، «کتاب، کتابدار و کتابخانه»، «کتاب و رسانه» ‌و «کتاب و کرونا» برگزار شد. پیش از این نیز، چهار دوره از این دوسالانه بین‌المللی به صورت منظم و پی‌درپی با دریافت بیش از ۶ هزار اثر از هنرمندان کشورهای مختلف جهان برگزار شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.