«شاهچراغی» محبوب‌القلوب است

وزیر کشور با بیان اینکه سردار شاهچراغی استاندار جدید قم شخصیتی محبوب‌القلوب در بین اقشار مردم است، گفت: قم باید از نابهنجاری‌ها دور باشد و آسیب‌های اجتماعی در این شهر به حداقل برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«شاهچراغی» محبوب‌القلوب است
شناسه : 43720 | انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، احمد وحیدی امروز در آیین تکریم بهرام سرمست و معارفه سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم عمیقاً بر این باور است که نباید به دشمنان انقلاب چشم و امیدی داشت و از طرفی از عمق جان به خدمت رسانی به مردم ایمان دارد.

وی افزود: کشور ما امروز در امنیت کامل است و تحرکات اخیر در آب های عمان و تقابل بین ایران و آمریکا در دزدی نفتی بیانگر این مسئله است.

تصاویر تودیع بهرام سرمست استاندار سابق و معارفه سردار محمد تقی شاهچراغی استاندار جدید قم

وزیر کشور تصریح کرد: در مسئله اخیر اختلال در سامانه سوخت رسانی، دشمنان ثابت کردند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ملت ایران دریغ نمی کنند اما با تدبیر به جای دولت این معضل در اسرع زمان مدیریت شد.

وحیدی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم، بیان کرد: جهان امروز تشنه پیام هایی است که در حوزه علمیه قم تولید می شود؛ در جهان هیچ راه نجاتی جز مسیر اهل‌بیت(ع) وجود ندارد و تمدن غرب ظلماتی از جهل را برای بشر به ارمغان آورده است.

وی افزود: تمدن غرب به سردمداری آمریکا و صهیونیست و متحدان آنها امروز در سراسر عالم تروریست‌ها را تجهیز می‌کنند و بمب بر سر مردم افغانستان و یمن و جاهای دیگر می‌ریزند.

وزیر کشور گفت: در کنار تمدن غربی، انقلاب اسلامی به دنبال تمدن نوین اسلامی است که آن تمدن باید از قم شکل بگیرد و ساخته شود. محتوای تمدن نوین اسلامی در قم باید تولید شود؛ الگوی دولت‌سازی، جامعه اسلامی و … باید در حوزه علمیه قم پی‌ریزی شود.

وحیدی اظهار داشت: هر اقدام و خدمتی که برای استان قم انجام بگیرد کم است؛ قم باید از نابهنجاری‌ها دور باشد و به هنجارهای اجتماعی و اخلاقی مزین شود. در استان قم مسئله آسیب های اجتماعی باید حداقلی باشد.

تصاویر تودیع بهرام سرمست استاندار سابق و معارفه سردار محمد تقی شاهچراغی استاندار جدید قم

وزیر کشور، مشکل آب و پیشروی کویر را دو مشکل عمده این استان دانست و گفت: سید محمدتقی شاهچراغی استاندار جدید شخصیتی محبوب‌القلوب در بین اقشار مردم است و از بیوت علما و نمایندگان مجلس تماس های زیادی برای بکارگیری وی با وزارت کشور برقرار شد در حالی که خود ایشان هیچ‌وقت برای استاندار شدن درخواستی نداشت.

وحیدی ادامه داد: وقتی سردار سپاهی، خود را خادم ملت می‌داند و مردم، تلاش‌ها و خدمات او را می‌بینند، بالطبع تمایل پیدا می‌کنند که از حضور او در مراتب بالایی مدیریتی نیز بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون فقط چند نظامی در رأس استانداری‌های کشور قرار گرفته و وزارت کشور در بکارگیری سرداران سپاه با وجود درخواست‌هایی که از سوی برخی نهادها می‌شود، حساسیت و مقاومت زیادی به خرج داده است.

وزیر کشور ادامه داد: امید داریم این جابه‌جایی استانداران در قم منشأ خیرات و خدمات بیشتری برای مردم این استان باشد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.