برگزیدگان مسابقات شهروندی حوزه فضای سبز معرفی می‌شوند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از انتخاب و معرفی نفرات برتر مسابقات ویژه فضای سبز این سازمان همزمان با جشن‌های روز قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان مسابقات شهروندی حوزه فضای سبز معرفی می‌شوند
شناسه : 43463 | انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای گرامیداشت «روز قم»، اظهار کرد: توسعه فضای سبز در شهر قم از چند سال گذشته رونق و روند بهتری به خود گرفته اما اگر همکاری و همراهی شهروندان نباشد این مباحث نمی‌تواند به اهداف نهایی خود به‌صورت کامل برسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: در همین رابطه برنامه‌های شهروندی متعددی توسط این سازمان در نظر گرفته‌شده که اختتامیه آن‌ها همزمان با ایام مربوط به روز قم، برگزار خواهد شد.

جوادیان یادآور شد: مسابقه برترین فضای سبز خانگی سال سوم برگزاری خود را تجربه کرد و ۳ هزار عکس از بیش از ۳۵۰ فضای سبز خانگی در این خصوص به سازمان ارسال شد که پس از طی کردن مراحل داوری ۲۰ عکس به‌عنوان فضای سبز برتر خانگی انتخاب شد که به برگزیدگان این رقابت‌ها همزمان با ایام روز قم توسط مسئولان شهرداری اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز داشت: مسابقه نقاشی «سبزینه» نیز با موضوع فضای سبز، محیط‌زیست و مبارزه با کرونا در بین شهروندان انجام شد و ۸۰۰ اثر توسط شهروندان ارسال‌شده بود که به برگزیدگان این مسابقه نیز جوایزی اهدا می‌شود.

جوادیان یادآور شد: مسابقه «پاییز برگ‌ریز» نیز در بخش‌های مختلف حرفه‌ای، آماتور و مردمی توسط سازمان برگزارشده و جوایز آن نیز همزمان با جشن‌های روز قم توزیع می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.