پاسخ رئیس شورای شهر قم به ادعای معاون استاندار

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جاماندن قم از مرحله اول طرح جهش تولید مسکن، گفت: اینکه گفته می‌شود توقف اعطای زمین به قم صرفاً به خاطر نامه رئیس سابق شورای شهر قم بوده یک بی‌انصافی مطلق است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخ رئیس شورای شهر قم به ادعای معاون استاندار
شناسه : 43331 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی امروز در سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حواشی عدم‌حمایت شورای شهر از الحاق نشدن اراضی جدید به شهر، اظهار کرد: رئیس وقت شورای شهر قم در این نامه تأکید کرده است که فرایندهای قانونی الحاق، رعایت نشده و تمام مباحث مربوط به آن مستدل و مستند بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: اینکه یکی از مسئولان استان در سخنانی مطرح کرده که نامه شورای پنجم بهانه به دست شورای عالی شهرسازی و معماری داده تا قم از مرحله اول جهش تولید حذف شود، مسئله درستی نیست.

به گفته وی، این مسئول به‌احتمال‌زیاد در مباحث خود نتوانسته منظور خود را به‌درستی انتقال دهد؛ به همه شهروندان توصیه می‌شود نامه رئیس سابق شورای اسلامی شهر را در این رابطه مطالعه و بررسی کنند.

وی با اشاره به مسئله چندصدایی در شورای شهر قم، ابراز داشت: تضارب آرا، استدلال و انتقاد اگر در شورا نباشد این نهاد ماهیت ذاتی خود را از دست می‌دهد و برخی شهروندان از این سخن شهردار برداشت ناصوابی کرده‌اند.

خاطرنشان می‌شود محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم چهارم آبان‌ماه جاری در جلسه بررسی مشکل زمین استان در طرح جهش تولید مسکن و موضوع الحاق ۵۶۰ هکتار اراضی ملی به قم، گفت: نامه سال گذشته رئیس وقت شورای اسلامی شهر قم با سربرگ این نهاد به شورای عالی شهرسازی کشور که در آن به الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان به محدوده شهری قم مخالفت شده بود امروز کار به دست قم داده و سبب شده تا طرح استانداری برای الحاق این اراضی ۹ ماه بر روی زمین بماند.

وی تصریح کرده بود: نامه شورای شهر قم دست شورای عالی شهرسازی و معماری را در عدم الحاق این اراضی باز کرده است و با استناد به این نامه شورای شهر قم اجازه الحاق این اراضی به قم را نداده و پیگیری های استانداری نیزتاکنون بدون نتیجه مانده است.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.