تلاش مدیریت شهری برای مناسب‌سازی معابر

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با بيان اينكه هرسال یک معبر در هر منطقه برای حرکت معلولان مناسب‌سازی می‌شود، گفت: تلاش مدیریت شهری این بوده كه همه افراد توانا و کم‌توان بتوانند از محیط‌های شهری استفاده كنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای مناسب‌سازی معابر
شناسه : 42812 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ رضا خانه‌زاد یزدی در مورد تلاش شهرداری در سال‌های اخیر در زمینه مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های ویژه روشندلان و افراد ناتوان، اظهار کرد: اگرچه شرایط برای روشندلان و دیگر عزیزان که دارای مشکلاتی برای عبور و مرور بوده هنوز ایده آل نیست، ولی انصافاً در بهسازی‌ها و طراحی معابر جدید به سمت‌وسوی خوبی در مناسب‌سازی حرکت می‌کنیم.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: تحولات خوبی در سال‌های اخیر در مناسب‌سازی معابر در جهت تردد افراد معلول و روشندلان اتفاق افتاده است و تلاش مدیریت شهری این بوده که همه افراد توانا و کم‌توان بتوانند از محیط‌های شهری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معابر و بوستان‌ها دارای اهمیت بوده و حتی در بوستان‌ها نیز همسطح‌سازی‌هایی انجام‌شده و روشندلان می‌توانند با رمپ حرکت داشته باشند تصریح کرد: این اقدامات سبب شده تا افراد معلول قادر به استفاده از بوستان‌ها و معابر باشند.

خانه‌زاد یزدی عنوان کرد: ممکن است در بوستان‌هایی که کوهستانی بوده محدودیت‌هایی وجود داشته باشد ولی در این بوستان‌ها نیز تمهیداتی برای عبور و عبور این عزیزان اندیشیده شده و بسیاری از بوستان‌های شهر قم به سمت بهسازی رفته‌اند و شرایط بهتری داریم.

به گفته وی، شورای شهر و شهرداری، سالانه برنامه‌هایی در زمینه مناسب‌سازی معابر دارند و هرسال یک معبر را در هر منطقه برای مناسب‌سازی حرکت معلولان در برنامه داریم و به‌خصوص در هسته مرکزی شهر با بهسازی و آرام‌سازی و پیاده‌روسازی این برنامه‌ها تحقق‌یافته که بهسازی در خیابان‌های ارم و انقلاب در اطراف حرم ازجمله آن است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.