قول فرماندار قم برای تأمین کتابخانه سیار روستایی کانون

فرماندار قم بر لزوم اعزام واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روستاهای استان تأکید کرد و گفت: یک دستگاه خودروی سیار مجهز به کتابخانه، استیج و ویدئو وال را برای اجرای برنامه‌های کانون در روستاها تأمین می‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قول فرماندار قم برای تأمین کتابخانه سیار روستایی کانون
شناسه : 42205 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، مرتضی حیدری در دیدار با مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، بر ضرورت توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان روستایی تأکید کرد و گفت: واحد سیار روستایی کانون می‌تواند به همراه مربیان خوب و باتجربه این نهاد در روستاهای استان به اجرای برنامه اهتمام داشته باشد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در روستاهای استان باید بر اساس موقعیت هر روستا و شرایط کودکان آن اقلیم برنامه‌ریزی شود.

فرماندار قم از تلاش برای تأمین ملزومات مورد نیاز واحد سیار روستایی کانون خبر داد و گفت: تأمین وسیله نقلیه برای اعزام واحد سیار روستایی یکی از مسائل ضروری است که تلاش می‌کنیم آن را فراهم کنیم.

حیدری با اشاره به امکان خرید یک دستگاه خودروی سیار برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روستاهایی که فاقد دهیاری هستند، گفت: خرید خودروی سیار یک کار ماندگار برای کانون است که منافع آن نصیب روستاهای استان  نیز می‌شود.

وی افزود: این خودرو مجهز به کتابخانه، استیج و ویدئو وال است و می‌تواند تأثیر بسزایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان روستاها داشته باشد.

فرماندار قم به تلاش سایر استان‌ها برای اجرای طرح‌های سیار روستایی اشاره کرد و گفت: حضور مربیان کانون و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند ساعاتی خوش را برای کودکان روستاهای استان بسازد و به لحاظ فرهنگی و آموزشی نیز تحول‌آفرین باشد.

حیدری با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در روستاها محدود است و احداث کتابخانه برای این تعداد دانش آموز منطقی نیست، افزود: با اعزام کتابخانه سیار کانون می‌توان برنامه‌هایی نظیر قصه‌گویی و آموزش ادبی و فرهنگی برای دانش آموزان روستایی اجرا کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.