ویژه‌برنامه «تکریم از فرزندان شهدای مدافع حرم» در قم برگزار شد

همزمان با هفته ملی کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از فرزندان شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ویژه‌برنامه «تکریم از فرزندان شهدای مدافع حرم» در قم برگزار شد
شناسه : 41989 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، همزمان با دومین روز هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم در مرکز شماره ۱ کانون در شهرک صادقیه قم برگزار شد.

در این مراسم، حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی دبیر هفته ملی کودک، سرهنگ رضا اعرابیان نماینده مؤسسه شهدای ناجا در قم و جمعی از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

از جمله مهمانان ویژه این مراسم، خانم زهرا کهکی همسر شهید شهروز مظفری‌نیا محافظ شهید حاج قاسم سلیمانی بود. شهید مظفری‌نیا دوازده سال قدم به قدم و نفس به نفس در کنار سردار دل‌ها بود تا آنکه عاقبت در آخرین مأموریت بامداد جمعه سیزدهم دی سال ۹۸ هم با یکدیگر پرواز کردند.

در ابتدای این برنامه، مربیان کانون مرکز شماره ۱ به معرفی شخصیت والامقام حضرت امیرالمومنین(ع) و یتیم‌نوازی ایشان در قالب قصه‌های کودکان پرداختند و سپس برنامه‌های شاد و خلاقانه اجرا کردند که مورد استقبال فرزندان شهدا قرار گرفت.

در  بخش دیگری از این برنامه از «زینب، معصومه و زهرا عشریه فرزند شهید ابرهیم عشریه»، «مطهره و محدثه دهقانی فرزندان شهید محمد حسن دهقانی»، «محمد مصباح، فاطمه و طهورا عربی فرزندان شهید علی اکبر عربی»، «امیرعلی و امیرمحمد سراجی فرزندان شهید محمدحسین سراجی»، «ملیکاسادات و مریمسادات روشنایی فرزندان شهید سید سجاد روشنایی»، «نرگس و نیلوفر مظفری‌نیا فرزندان شهید شهروز مظفری‌نیا» و «حوریه، صالح، سلیمه، فائزه، راحله و قاسم علیزاده فرزندان شهید حسین علیزاده از شهدای تیپ فاطمیون»، تجلیل و قدردانی شد.

حامد حجتی در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه «تکریم از فرزندان شهدا» به نام‌گذاری دومین روز هفته ملی کودک به عنوان «کودک، باورهای دینی و معنویت» اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف کانون در هفته ملی کودک ایجاد نشاط و شادی در کودکان و نوجوانان است و از آنجا که در این سال‌ها به فرزندان شهدای مدافع حرم، کمتر توجه شده است، ویژه‌برنامه «تکریم از فرزندان شهدا» برگزار شد.

وی به جایگاه والامقام شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: موضوع «دفاع از حرم» در ادبیات سیاسی و اجتماعی جامعه ما جایگاه ویژه‌ای دارد و پدران این فرزندان عزیز برای جامعه ما امنیت و آرامش را به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: در قالب این ویژه برنامه از ۲۲ فرزند شهید مدافع حرم، تجلیل و قدردانی شد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.