لزوم انتقال صنوف خودرویی بلوار شهید بهشتی به شهرک خودرویی

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه بلوار شهید بهشتی نماد مزاحمت صنوف خودرویی در شهر است، گفت: حضور این صنف، سیما و منظر مطلوبی در ورودی شهر ندارد و این صنوف باید طبق قانون به شهرک خودرویی منتقل شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم انتقال صنوف خودرویی بلوار شهید بهشتی به شهرک خودرویی
شناسه : 41927 | انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر، اظهار داشت:‌ مشاغل مزاحم در کنار ایجاد نازیبایی بصری، سبب افزایش نارضایتی مردمی می‌شوند که مدیریت شهری در قم در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های زیادی برای ساماندهی این مشاغل کرده است.

وی با بیان اینکه در منطقه سه براساس شاخص‌های مختلف حدود ۱۳۰ صنف مزاحم وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس قانون، این مشاغل باید به خارج از شهر منتقل شوند و اخطارهای لازم به این صنوف داده شده است.

وی افزود: انتقال مشاغل مزاحم از منطقه سه قم در دست اقدام است و شهرداری هم امکانات لازم را برای مکان استقرار آن‌ها فراهم کرده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم به احداث شهرک خودرویی اشاره کرد و گفت:‌ شهرک خودرویی با یک سرمایه‌گذاری عظیم در محدوده منطقه سه احداث شده که خدمات خودرویی شهر در آنجا ارائه شود.

روحانی با تأکید بر اینکه بلوار شهید بهشتی در منطقه سه یکی از محورهایی بوده که نماد مزاحمت صنوف خودرویی در شهر به شمار می‌رود، تصریح کرد:‌ حضور این صنف، سیما و منظر مطلوبی در ورودی شهر ندارد و شهرک خودرویی بستری برای رفع این مشکل است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.