مسابقه کتابخوانی «محضر رئوف» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «محضر رئوف» از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار می‌شود و هدیه ۸ برگزیده این مسابقه، اسکان سه روزه به همراه خانواده در زائرسرای رضوی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه کتابخوانی «محضر رئوف» برگزار می‌شود
شناسه : 41716 | انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «محضر رئوف» برای سه رده سنی کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

بخش کودک این مسابقه با عنوان «نورالهدی» برای کودکان زیر ۸ سال برگزار می‌شود که در این بخش، کودکان باید با مطالعه محتوای تهیه شده که شامل سه داستان کوتاه در رابطه با پیامبر(ص) و امام رضا علیه السلام است، در پایان یک داستان کوتاه در رابطه با تصویری از موکب که در صفحه ۸ این محتوا آمده و ارسال آن در این مسابقه شرکت کنند.

بخش نوجوان نیز با معرفی کتاب «مهربان‌ترین» که زندگی امام هشتم(ع) را با تکیه بر ۱۷ روایت و به زبان نوجوانانه بیان کرده است برگزار می شود که نوجوانان باید با مطالعه این کتاب ۸۳ صفحه ای به پنج سؤال پاسخ داده و در صورت پاسخ صحیح به سؤالات در قرعه کشی جوایز این مسابقه شرکت کنند.

بخش عمومی نیز با محوریت کتاب «محضر رئوف» برگزار و شرکت کنندگان باید با مطالعه این کتاب ۱۳۳ صفحه‌ای با موضوع معارف رضوی شامل زیارت، زندگی سیاسی و مواعظ امام رضا علیه السلام از بیان مقام معظم رهبری، به پنج سؤال این مسابقه پاسخ گفته و در قرعه کشی جوایز شرکت کنند.

گفتنی است این مسابقه از ۱۰ مهرماه تا ۳۰ مهرماه برگزار و جوایز آن شامل اسکان در زائرسرای رضوی به‌مدت ۳ روز برای ۸ نفر به همراه خانواده و صدها محصول فرهنگی و متبرک می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی Fatemi.amfm.ir مراجعه کنند و با ورود به هر کدام از بخش های کودک، نوجوان و عمومی با نام نویسی و وارد کردن اطلاعات شخصی خود محتوای مربوطه را دانلود کرده و با مطالعه محتوا به سؤالات هر بخش در همان صفحه پاسخ گویند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.