سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جديد مرکز علمی کاربردی شهرداری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد
شناسه : 41566 | انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با حضور محمدرضاخانی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهرداری، بیگدلی مدیرکل منابع انسانی شهرداری،‌ کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و ملایی رئیس سابق این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از خدمات صادقانه ملایی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر قم تجلیل و مبینی به‌عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد.

معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم

مجید محمدرضاخانی در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا از ظرفیت دانشگاه برای اجرای برنامه‌ها و مباحث پژوهشی استفاده کنیم تا همچنان برنامه محور شدن شهرداری ادامه یابد.

وی تصریح کرد: در مدت‌زمان مسئولیت دکتر ملایی به‌عنوان یکی از چهره‌های علمی، مرکز علمی کاربردی شهرداری به موفقیت‌های خوبی دست یافت و امیدواریم در مسئولیت دکتر مبینی نیز این مهم ادامه یابد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و جایگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری به‌عنوان یکی از مجموعه‌های شهرداری که برای ارتقاء علمی دانشجویان و فرزندان شهر در حال تلاش است، بیش‌ازپیش در برنامه قرار می‌گیرد.

همچنین ملایی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در سخنانی گفت: اخلاق مهم‌ترین شاخصه دکتر مبینی است و امیدواریم با این شاخصه همانند گذشته موفقیت‌ها ادامه یابد و در راهی که در پیش گرفته‌اند موفق باشند.

وی تصریح کرد: اگر مرکز علمی کاربردی شهرداری قم  به این جایگاه رسیده محصول زحمات کارکنان است و بر این مهم باور داریم که این تیم به بهترین شکل ممکن و هماهنگ امور را پیش بردند که امیدواریم این مهم در ادامه نیز انجام گیرد.

رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: خواسته ما تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری این مرکز علمی و دانشگاهی بوده و از شهردار درخواست پیگیری این موضوع را داریم؛ در این زمینه نیز هرکاری نیاز باشد در شورای اسلامی شهر با توجه به رویکردها، سیاست‌ها، طرح و برنامه‌ها دنبال می‌شود.

مبینی سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم نیز در این مراسم با قدردانی از حُسن اعتماد سید مرتضی سقائیان‌ن‍ژاد اظهار داشت: این مرکز دانشگاهی برای ادامه فعالیت‌ها نیازمند همراهی است و امیدواریم در مسیر پیش‌بینی‌شده خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در طی چند سال گذشته با حضور دکتر ملایی شاهد تغییر و تحولات مناسبی در مرکز علمی کاربردی شهرداری بوده‌ایم و تلاش ما نیز ادامه این مسیر برای رشد و تعالی این مرکز دانشگاهی است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.