برگزاری جشنواره افلاکیان استمرار داشته باشد

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» از آثار منتخب جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان بر لزوم تداوم برگزاری این جشنواره تأکید کرد و گفت: نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» روایت‌گر رفتار و رفاقت سردار سلیمانی با فرماندهان گروهان‌ها و سربازان خود در دوران دفاع مقدس است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره افلاکیان استمرار داشته باشد
شناسه : 41089 | انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، میلاد قره‌داغی با اشاره به نخستین تجربه کارگردانی خود با نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله»، گفت: هدف ما برای شرکت در جشنواره افلاکیان، کسب تجربه بیشتر و ارائه کار با کیفیت بود.

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» افزود: بعد از ورود به جشنواره و تأیید متن توسط داوران بخش بازبینی، با تمرینات مستمر توانستیم یک نمایش خوب و مطلوب را آماده کنیم.

وی، نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» را بازتابی از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: داستان این نمایش برگرفته از اخلاق و منش سردار دل‌ها با فرماندهان گروهان‌ها و سربازان خود در دوران دفاع مقدس است.

قره‌داغی افزود: این نمایش روایتگر رابطه عمیق و رفاقت سردار با هم‌رزمان خود است، چیزی که شاید این روزها کمتر در بین بزرگان و مسئولین شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» به مدت ۱۵ دقیقه برای تماشاگران اجرا می‌شود، گفت: بازیگران این نمایش سید جاوید هاشمی، مهدی آقاخانی و محمدعلی محقق هستند.

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها، تئاتر را زنده نگه داشته و با توجه به اینکه برگزاری این جشنواره‌ در شرایط کرونایی با ریسک و سختی‌ همراه بود، از تلاش دست‌اندکاران برگزاری این جشنواره قدردانی می‌کنیم.

قره‌داغی بر لزوم تداوم برگزاری جشنواره افلاکیان تأکید کرد و گفت: تقویت محل اجرا و افزایش اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری سبب برگزاری هرچه بهتر جشنواره خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.