برگزاری جشنواره افلاکیان استمرار داشته باشد

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» از آثار منتخب جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان بر لزوم تداوم برگزاری این جشنواره تأکید کرد و گفت: نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» روایت‌گر رفتار و رفاقت سردار سلیمانی با فرماندهان گروهان‌ها و سربازان خود در دوران دفاع مقدس است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره افلاکیان استمرار داشته باشد
شناسه : 41089 | انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، میلاد قره‌داغی با اشاره به نخستین تجربه کارگردانی خود با نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله»، گفت: هدف ما برای شرکت در جشنواره افلاکیان، کسب تجربه بیشتر و ارائه کار با کیفیت بود.

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» افزود: بعد از ورود به جشنواره و تأیید متن توسط داوران بخش بازبینی، با تمرینات مستمر توانستیم یک نمایش خوب و مطلوب را آماده کنیم.

وی، نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» را بازتابی از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: داستان این نمایش برگرفته از اخلاق و منش سردار دل‌ها با فرماندهان گروهان‌ها و سربازان خود در دوران دفاع مقدس است.

قره‌داغی افزود: این نمایش روایتگر رابطه عمیق و رفاقت سردار با هم‌رزمان خود است، چیزی که شاید این روزها کمتر در بین بزرگان و مسئولین شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» به مدت ۱۵ دقیقه برای تماشاگران اجرا می‌شود، گفت: بازیگران این نمایش سید جاوید هاشمی، مهدی آقاخانی و محمدعلی محقق هستند.

کارگردان نمایش «لشکر ۴۱ ثارالله» در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها، تئاتر را زنده نگه داشته و با توجه به اینکه برگزاری این جشنواره‌ در شرایط کرونایی با ریسک و سختی‌ همراه بود، از تلاش دست‌اندکاران برگزاری این جشنواره قدردانی می‌کنیم.

قره‌داغی بر لزوم تداوم برگزاری جشنواره افلاکیان تأکید کرد و گفت: تقویت محل اجرا و افزایش اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری سبب برگزاری هرچه بهتر جشنواره خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.