آغاز ساخت ۵ هزار قبر دو طبقه در بهشت معصومه(س) قم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از آغاز ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین ساخت مسجد دارالسلام نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ساخت ۵ هزار قبر دو طبقه در بهشت معصومه(س) قم
شناسه : 40836 | انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی با اشاره به برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در سال جاری، گفت: ساخت المان در میادین و بوستان‌های آرامستان بهشت معصومه(س) شهر قم با اعتبار یکصد میلیون تومان در حال اجراست.

وی، برخی از پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در بهشت معصومه(س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه از مردادماه سال جاری آغازشده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: همچنین احداث آرامگاه ۴ و ۶ نفره روباز یک و دوطبقه نیز در ذیل این قرارداد در بازه زمانی ۹ ماهه تا فروردین‌ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ساخت مسجد دارالسلام(نماز میت و نمازخانه) نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع در محوطه آرامستان بهشت معصومه(س)، تصریح کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام است و مابقی نیز تا پایان سال در بازه زمانی ۶ ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.