آغاز ساخت ۵ هزار قبر دو طبقه در بهشت معصومه(س) قم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از آغاز ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین ساخت مسجد دارالسلام نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ساخت ۵ هزار قبر دو طبقه در بهشت معصومه(س) قم
شناسه : 40836 | انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی با اشاره به برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در سال جاری، گفت: ساخت المان در میادین و بوستان‌های آرامستان بهشت معصومه(س) شهر قم با اعتبار یکصد میلیون تومان در حال اجراست.

وی، برخی از پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در بهشت معصومه(س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه از مردادماه سال جاری آغازشده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: همچنین احداث آرامگاه ۴ و ۶ نفره روباز یک و دوطبقه نیز در ذیل این قرارداد در بازه زمانی ۹ ماهه تا فروردین‌ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ساخت مسجد دارالسلام(نماز میت و نمازخانه) نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع در محوطه آرامستان بهشت معصومه(س)، تصریح کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام است و مابقی نیز تا پایان سال در بازه زمانی ۶ ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.