کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم، از دستور مقام قضایی جهت انتشار تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی مال‌باختگان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید
شناسه : 40505 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: متهم خود را کارمند یکی از دستگاه های امنیتی معرفی کرده و با انجام مانور متقلبانه و ادعای گرفتن وام کم‌بهره از برخی افراد، مبالغی دریافت کرده و متواری شده بود که با طرح شکایت مال‌باختگان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان، اقدامات گسترده پلیسی انجام و مشخص شد متهم در شهرهای مختلف کشور از جمله محمودآباد مازندران، زنجان، کرج، تهران، اصفهان و مرکزی تردد داشته و در حال کلاهبرداری به روش‌های مختلف بوده و در مکان ثابتی اقامت ندارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی، متهم در یکی از محورهای مواصلاتی و قبل از ورود به استان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر شاکی در این رابطه شناسایی شده اند، رقم کلاهبرداری از افراد مذکور را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

اسماعیلی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، گفت: مال‌باختگان می توانند برای طرح شکایت با شماره ۰۲۵۲۲۸۲۱ تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.