دستگیری ۱۲۸ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم از کشف ۹۶ کیلوگرم حشیش با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: همچنین ۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز توسط مأموران کشف و ۱۲۸ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۱۲۸ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در قم
شناسه : 40264 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جهت دستگیری قاچاقچیان، اراذل و اوباش و همچنین مقابله با سارقان و خرده‌فروشان مواد افیونی، طی ۴۸ ساعت توسط پلیس قم اجرا شد.

وی افزود: در طرح مذکور ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش طی بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور مواصلاتی استان کشف و یک نفر دستگیر شد؛ متهم قصد داشت محموله مذکور را از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کند.

اسماعیلی گفت: همچنین ۳۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز توسط مأموران در استان کشف و ۱۲۸ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی این مدت ۱۲ نفر اراذل و اوباش و ۸۵ نفر سارق دستگیر و از متهمان یک قبضه سلاح گرم و ۳ قبضه سلاح سرد کشف و ۱۴ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

اسماعیلی در پایان از هموطنان در خواست کرد، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.