سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم معرفی شد

شهردار قم در حکمی مسعود طبیبی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم معرفی شد
شناسه : 40248 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حکمی مسعود طبیبی را به عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.

دکتر مسعود طبیبی سوابق آکادمیک و اجرایی در حوزه مهندسی حمل و نقل و ITS در ایران و هلند دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

وی در دوره‌ای ریاست مرکز مدیریت راه‌های کشور را برعهده داشته و یک دوره هم مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری و مجری پیاده سازی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور بوده است. 

متن حکم انتصاب مسعود طبیبی به سمت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به شرح زیر است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک» شهرداری قم منصوب می‌شوید؛ آسیب‌شناسی و وضعیت ترافیکی شهر و متعاقب آن ایجاد شرایط و زمینه‌های لازم برای عبور و مرور روان شهری از طریق ارتقاء عملکرد شبکه تسهیلات حمل و نقب عمومی، مدیریت عرضه و تقاضای سفر، مدیریت به هنگام ترافیک با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، طراحی و اصلاح هندسی معابر شهری، ارتقاء فرهنگ شهروندی، تحول در حمل و نقل مسافر و بار با افزایش کارآمدی سازمان‌های وابسته مرتبط، ضمن هماهنگی و هم‌سویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌‎انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولی‌عصر(اروحناله‌الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العلی)و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت(سلام‌‎الله‌علیها) گام‌های موثری برداشته شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.